уторак, 20. септембар 2011.

Album II

Ajd' još malko da se radi...
Preostale fotke od ovoga ljeta.Gospodnjeg '11.
Više onih nekih nazovi ,,žanrova,, ...

Ljeto je prošlo nekako, kako to zna često i lukavo učiniti u ovim godinama,  kao dječiji raspust nakon četvrtog razreda...Izvuklo se kao svila pod prstima, ili saten pod ...Koliko god da traje opet vazda dođe premalo.Između šege, pecanja, provoda uz ,,Nektar,, i sač sa drugarima, stiglo se između ostalog i do aerodroma Pleso...
Kibicujte.

Komentari ispod slika su vodilja i odrednica...

Čelinac 
To je menadžment, baja...

,,Nektar,, je ćaćin ...

Duge iznad pogleda ...

Meni najdraži momci ...

,,Još samo ova i matorac je donji...,,

Iz budućeg dvorišta, budućeg Nobelovca...

,,Imao sam dvanaest godina, prvi put sam sišao do grada...,,
,,Kućo moja, čađavu ti gredu...,,


I malko ...Bendželaja...
,,Banja Luko i ta tvoja sela...,,

Umivanje o trošku grada ...      


A onda je stiglo vreme potpunog opuštanja :

U ćaćinoj bašči 
Tolke' pritke, a mahune niđe...
Brko, brko, brkovi ti plavi...

Dalton, junior...
Umal' Maaašala...

I još trunka šege, prstohvat samo... 
Dr. Džekil ...

Od šake do lakta...

Đedo slabo čuje al' duva momački...
 Izvršni deo vezan za tehničke detalje ovog bloga već je počeo da me poprilično nervira.Take smo valjda mi ,,umjetničke duše,, sa tehnikom niđe veze...Siromašni alati koji stoje na raspolaganju za uređenje fotki, komplikovani postupci i još dosta toga rezultiraju tim da slike i tekstove moram podeliti na više postova.
Zato oprostite.Sujte, ne kunite...
Slike druženja, ribolova i puta na Pleso zato u narednom postu... 
 

Нема коментара:

Постави коментар