недеља, 18. септембар 2011.

Albumi...

I ono polako dođu dani,
kada samo najuredniji drže stare slike složene u albumima.I to oni malo stariji, vjerni uglavnom ,,sliki u papirče,, ono birvaktile, dok se još moglo kupovati albuma.
Moja generacija okasnila, pa slike iz prošloga vijeka leže uglavnom u kartonskim kutijama.Nesložene i rijetko vađene, nemoćne da se otmu i odupru digitalizaciji, FB i ostalim čudilima.
A i opasne nekako.Na čudan način...
Da se vidi kako smo nekada lijepo živjeli, i šta onda? Suze i alkohol.
Nikada nisu dobra kombinacija a uz stare fotke pogotovo.
Primjer: 
Mom komši došla stara majka iz jednog od friških inostranstava i tri sata gleda slike ,,iz kutije,, ...Na njegovo začuđeno pitanje, šta to starica toliko razgleda, dobio je dobronamjeran ali ipak neočekivan odgovor ,,Sine, gledam imal' ovde i jedna slika na kojoj ti nisi sa čašom?,, 
Daljom, pažljivo-šaljivom, analizom ustanovio je da je stvarno tako.
Teške godine pa takve, tužne za sobom ostave i slike...

A kako se ja protiv toga borim?
Protiv svojih ,, kartonskih,, tuga i ,,čašica,, vazda šegom, jaranima i lijepim uspomenama.
Da bih pripremio ,,teren,, za buduću priču sa Dunava ostao sam dužan fotke od ovoga ljeta.I pošto neće na papir (ima se prečih stvari...) onda daj ovde u moju dragu ,,kutiju,,.Da ih vide moji jarani a da se i svi Vi ostali nasmijete i da vidite da nisam ni ja vazda sa čašom i ako Nektar i ostali derivati, zauzimaju značajno mesto na ovim slikama.
Uspomenama na jedno predivno ljeto, kakvim se, kako ja volim reći u ovim godinama, teško još možemo nadati...
Krenućemo redom.
Biće puno različitih mjesta pa neću za svako davati komentar osim naslova i komentara ispod slike, ali slike će Vam već reći sve...
Idemo, 
otvaraj bar ovaj, dragi album... 

More i letenje... 



Stigli u Makarsku, poslije više decenija ponovo pa par šaljivih fotki, kako sam ja vidio taj dan...
Zona đe Bosančerosi močaju džabaka...
  

Još uvek plav kao u mojim sećanjima...
Ovo je ogledalce moga smajlija...
Pogled za ,,šeset' evrića,, ...

Debelo (a uz to i kokuzno) bosansko krme zauzima mjesto u 'ladu poštenom češkom turisti :-)

Tko leti vrijedi ...



A onda je stigao taj dan, dan koji se doživotno pamti...
Sinj, Split, letenje i plaža istoga dana...Neponovoljivo .
Pisao već o tome, pa još samo neke nove slike...

,,Strogi,, domaćin... :-)

Foto ,,dvoboj,, ...

Jedan od lepih poklona ...

I MNE Gazelica ...

,,Tip, tankovanje,, ...

Kuglica vazda ide ,,od noge,, a ,,za palicom,, ...

Tebi se mali u oku vidi da neš' bit samo ,,indžinjer...,, 

Dobri ljudi...

Prizemljeni ,,lepotan,, ...

I iz drugog ugla...
 Popodne kupanjac ponovo.Duilovo, skupa i bez žurbe...

,,Prelom,, recimo ruke :-)

,,Ponosni,, privremeni Splićani :-)

Duilovo - tri generacije...

Odmor na plaži - Pravilan pristup...

Prijateljstvo jače od sudbine ...

Tri, predratna, ratna i posleratna druga... Vazda.

Budući veliki čovek u bivšem velikom odmaralištu...

Karlovačko ,,za poneti,,...
Udavih ja ovim danom, jel' de?
Ali to nije ni delić onoga što sam upamtio i što ću sačuvati za starost.U kartonskoj kutiji moga srca ovaj dan će imati posebno mesto...

U narednim nastavcima (čak i danas ako mi sport dozvoli...) ću malo slika iz Čelzija, pecanja, meraka, Zagreba i još neke.

U zdravlje raja,
moram ići sa Gigom rešavati skupove.
Sad ovaj peti razred a svaki nastavnik hoće ipak da zaradi platu :-)

Do skorog viđenja.

Cvele, veličanstveno sentimentalan :-)

Нема коментара:

Постави коментар