петак, 28. април 2017.

Letačke priče ...

Jako volim da dremam popodne ;) 
Mana, ali šta ću :) ?
No, prethodnih dana, nisam... Iz više nego opravdanih, divnih, razloga :)
A za sve je nekako "kriva" jedna knjiga ;) I to ne bilo kakva knjiga ;) Nego najbolja, prava pilotska knjiga.

Knjiga mog druga, Druga Cara ;)
"Letačke priče" Suad Hamzic - a.

Upravo sam je dovršio... (tek prvi put :) ) 

I šta da vam velim?
Mene je baš teško ostaviti bez teksta, ali ova knjiga jeste. I kako da opis stavim u samo jednu reč? Od pričalice kao što sam ja, niko i nije navikao na tako nešto :)
Hajde probaću, recimo ovako: 
MAESTRALNO.
Viteški kroz teške teme, zaneseno, dečački kroz letačke ... :)

Za vikend ću ponovo kroz stranice, sa olovčicom u šakama. Da zapišem i upamtim bitno ;)
I ostale mi nekako, posle ovih stranica i dve sitne "tuge" . Sada mi je još teže što nikada nisam barem probao tu zverku od MIG - uše ;) (ovo samo progovara dečija zavis' :) ne brigaj ...)
I drugo, pajdo, kratka ova knjiga brate nekako ;) Bez obzira na broj strana, čas'om proleti vreme...
Iskreno ti i od srca čestitam. I celom tvom timu.
Verovatno ni sam još ne slutiš koliki ste, i kako lep i dragocen posao, ti i tvoj tim, uradili ovom knjigom.

Svaka čas' jesi vala Car ( a ja to ne govorim baš često :) )

Нема коментара:

Постави коментар